RAMOWY ROZKŁAD DNIA
8.00-9.00 |
Schodzenie się dzieci, prace i zabawy podejmowane z własnej inicjatywy. Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę, percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Zajęcia indywidualne, wyrównawcze. |
9.00-9.10
|
Czynności higieniczno–samoobsługowe, przygotowanie do posiłku. |
9.10-9.30 |
ŚNIADANIE Doskonalenie umiejętności samoobsługowych, samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
|
9.30-11.00 |
ZAJĘCIA TERAPEUTYCZNO-DYDAKTYCZNE Poranny krąg- polisensoryczna stymulacja zmysłów. Programy aktywności M. i Ch. Knill. Realizacja zadań edukacyjnych w oparciu o podstawę programową, uwzględniające IPET-y, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju. |
1100-12.00 |
Spacer, pobyt na placu zabaw, zabawy na świeżym powietrzu, obserwacje społeczno - przyrodnicze. |
12.00-12.10 |
Kształtowanie nawyków higienicznych - toaleta, mycie rąk. |
12.10-12.30
|
OBIAD Doskonalenie umiejętności samoobsługowych, samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności posługiwania się sztućcami. |
12.30-13.00
|
Organizowanie sytuacji sprzyjających dziecięcej aktywności: zabawy wg inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych, zajęcia relaksacyjne, bajkoterapia, integracyjne zabawy ruchowe. |
|
|