STRATEGIA ZARZĄDZANIA PLACÓWKĄ w OKRESIE ZAGROŻENIA COVID-19 od 01-09-2020
załączniki:
Załącznik nr 1 Wzór nr 1 Lista kontrolna DYREKTORA.pdf
Załącznik nr 1z zasady komunikowania się z rodzicami.pdf
Załącznik nr 2 ZARZĄDZENIE ZDALNY TRYB PRZEJŚCIE NR 2.pdf
Załącznik nr 2z zasady prowadzenia dok. sz.pdf
Załącznik nr 3 wdrożenie hybrydowego trybu wzór nr 3.pdf
Załącznik nr 3z obowiązki ped., psych. w trakcie zdalnego naucz.pdf
Załącznik nr 4 przywrócenie stacjonarnego trybu WZÓR NR 4.pdf
Załącznik nr 5 do strategii zarządzania placówką WZÓR nr 5 RAPORT O STANIE BEZP. EPID. ŚR.pdf
Załącznik nr 6 do strategii zarządzania placówką ośw.pdf
Załącznik nr 6z Szczeg. warunki oceniania wynikające ze specyfiki nauczania.pdf
Załącznik nr 7 do strategii zarządzania placówką mycie rąk.pdf
Załącznik nr 8 do strategii zarządzania placówką dezynfekcja rąk.pdf
Załącznik nr 8z Szczegółowe warunki i zasady korzystania z technologii.pdf
Załącznik nr 9 do strategii zarządzania placówką maseczka nakładanie i zdejmowania.pdf
Załącznik nr 9z dodatk.wymag.pdf
Załącznik nr 10 do strategii zarządzania placówką rękawice nakładanie i zdejmowanie.pdf
Załącznik nr 11 do strategii zarządzania monitoring czystości.pdf
Załącznik nr 12 do strategii zarządzania placówką Procedura Internat.pdf
Załącznik nr 13 do strategii zarządzania placówką upoważnienie.pdf
Plakat wskazówki dla uczniów.pdf
Plakat wskazówki dla rodziców.pdf
PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE PLACÓWKI-zapobieganie COVID-19
załączniki:
Załącznik nr 1 do Procedury bezpieczeństwa od woli Oświadczenia
Załącznik nr 2 do Procedury bezpieczeństwa oświadczenie rodzica uczęszczającego
Załącznik nr 3 do Procedury bezpieczeństwa zas. dla rodz. przyp i odbier. dziecka
Załącznik nr 4 do Procedury bezpieczeństwa zasady ogród
Załącznik nr 5 do Procedury bezpieczeństwa monitoring czystości-1
Załącznik nr 6 do Procedury bezpieczeństwa upoważnienie temp.
Załącznik nr 7 do Procedury bezpieczeństwa mycie rąk
Załącznik nr 8 do Procedury bezpieczeństwa dezynfekcja rąk
Załącznik nr 9 do Procedury bezpieczeństwa maseczka
Załącznik nr 10 do Procedury bezpieczeństwa rękawice
Załącznik nr 11 a do Procedury bezpieczeństwa ANKIETA WSTĘPNEJ KWALIFIKACJI
Załącznik nr 11 do Procedury bezpieczeństwa zaj. w domu
Załącznik nr 12 a karta inf. o stanie zdrowia
Załącznik nr 12 do Procedury bezpieczeństwa postępowanie na wypadek podejrzenia zakażenia
Załącznik nr 13 do Procedury bezpieczeństwa zaj. w placówce
Szanowni Państwo
Dyrektorzy szkół i placówek
Łódzki Kurator Oświaty uprzejmie prosi o przekazanie osobom zainteresowanym, informacji, że w okresie zamknięcia szkół i placówek edukacyjnych, w których stołówka jest nieczynna i dziecko nie może spożywać posiłków kierownik ośrodka pomocy społecznej ma możliwość przyznania na ten okres pomocy w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności, bądź świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych
DRODZY RODZICE I OPIEKUNOWIE
Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest wielkim wyzwaniem dla nas wszystkich. Bardzo chcielibyśmy być teraz z uczniami w szkolnych salach, uczyć, wychowywać i opiekować się nimi najlepiej jak potrafimy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nasze codzienne wsparcie w Ośrodku było dla Was realną pomocą i odciążeniem w niełatwej codzienności. Postaramy się zrobić wszystko by pomóc Wam najlepiej jak potrafimy.
Minister Edukacji Narodowej wprowadził czasowe ograniczenie funkcjonowania szkół i placówek oświatowych (od 25 marca do 10 kwietnia 2020 roku). Realizacja nauczania w tym okresie odbywać się będzie
w zmienionych warunkach organizacyjnych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. Tę pracę reguluje Zarządzenie Dyrektora, z którego przekazuję Państwu najistotniejsze kwestie:
1. Uruchomione zostały służbowe maile:
2. Telefon szkolny dostępny dla Państwa całą dobę: 797 193 553
3. Jeśli będziecie potrzebowali wsparcia, porady dotyczącej tego jak pracować z dzieckiem w domu, jak motywować go do nauki, jak rozmawiać o obecnej sytuacji, jak rozwiązywać konflikty i organizować trudną codzienność zachęcamy was do kontaktu oraz konsultacji:
· Pedagog Ewa Kucharska- Słabik : codziennie w godzinach 9:00- 11:00 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Tel: 662 748 444
· Pedagog Karolina Kmiecik: codziennie w godzinach 11:00- 13:00
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel: 661 851 979
· Psycholog Sylwia Tasarz: codziennie w godzinach 10:00- 16:00
Tel: 661 662 236
4. Każdy wychowawca koordynuje kształcenie na odległość uczniów swojej klasy. Na bieżąco kontaktujemy się z uczniami wysyłamy im/Państwu zadania edukacyjne dostosowane do możliwości Waszych dzieci oraz uwzględniające zasady pedagogiki specjalnej. W razie pytań lub wątpliwości w zakresie edukacji prosimy o kontakt z wychowawcami.
5. To Wy rodzice macie znaczący wpływ na formę i charakter sposobu realizowania nauczania zdalnego. Jeśli uważacie, że Wasze dziecko jest przepracowane lub ma problem z realizacją powierzanych mu zadań- prosimy o informowanie nas na bieżąco.
Jesteśmy dla Was! Razem przetrwamy ten trudny czas!
Dyrektor
Anna Tarnowska - Przerywacz
PODSTAWOWE ZASADY OCHRONY PRZED ZARAŻENIEM KORONAWIRUSEM
1. Unikanie miejsc zatłoczonych,
2. Zachowanie bezpiecznej odległości od rozmówcy (1-1,5 metra),
3. W miarę możliwości załatwianie spraw urzędowych drogą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub przez telefon,
4. Jeżeli nie ma takiej konieczności, bezwzględne unikanie bliskiego kontaktu z osobami chorymi, w szczególności z objawami ze strony układu oddechowego,
5. Unikanie uczestniczenia w imprezach masowych, okolicznościowych, spotkaniach towarzyskich, zgromadzeniach,
6. Regularne i dokładne mycie rąk,
7. Unikanie dotykania ręką oczu, nosa i ust,
8. Podczas kaszlu lub kichania, zakrywanie ust i nosa zgiętym łokciem lub chusteczką, zużytą chusteczkę higieniczną należy natychmiast wyrzucić do kosza na śmiecii zdezynfekować ręce,
9. Regularne dezynfekowanie swojego telefonu i nie korzystanie z niego podczas spożywania posiłków,
10. Regularne mycie i dezynfekowanie powierzchni dotykowych,
11. Prawidłowe odżywianie i nawadnianie organizmu,
12. Przestrzeganie zasad higieny żywności,
13. Korzystanie wyłącznie ze sprawdzonych źródeł informacji o koronawirusie, informacje znajdują się na stronach instytucji publicznych: www.gis.gov,pl, gov.pl/korona wirus
Prosimy o odpowiedzialne zachowanie oraz stosowanie się do zaleceń i rekomendacji służb sanitarnych i medycznych.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Pajęcznie w celu ułatwienia Państwa kontaktu i dostępu do informacji w zakresie zakażeń koronawirusem udostępnił w ramach infolinii numery telefonów: 34 311 10 31, 34 311 39 26, 34 311 34 95 czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:05 oraz 607 100 443, 797 934 422, 798 069 484 czynne całą dobę.
Powiatowe Centrum Zarządzania
Kryzysowego w Pajęcznie
INFORMACJA
W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS – CoV-2 i zamknięciem Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Działoszynie w razie jakichkolwiek problemów lub pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 797 193 553.
Jednocześnie informujemy, że wszyscy nauczyciele
są w gotowości do udzielenia wszelkiej pomocy w trakcie zawieszenia działalności placówki.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod wyżej wymieniony
nr telefonu w razie wystąpienia objawów choroby u dziecka.
WOJEWÓDZKIE CENTRUM ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Komunikat
na podstawie zaleceń Ministra Zdrowia oraz
Krajowego Konsultanta w dziedzinie Chorób Zakaźnych
Jeżeli w ciągu ostatnich 14 dni byłeś w Chinach lub miałeś kontakt z osobą, która była w tym czasie w Chinach, a jednocześnie masz poniższe objawy:
- temperatura ciała powyżej 38℃;
oraz
- kaszel, duszność
powinieneś zgłosić się do szpitalnego oddziału chorób zakaźnych.
Osoby nie spełniające powyższych kryteriów winny być leczone w warunkach ambulatoryjnych w ramach podstawowej opieki zdrowotnej.
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ŁÓDZKI URZĄD WOJEWÓDZKI W ŁODZI
ul. Piotrkowska 104, 90 – 926 Łódź
tel.(42) 664-14-10, faks (42) 664-14-01
W związku z obchodami XIV Dnia Papieskiego MGOK w Działoszynie ogłosił I Gminny Przegląd Twórczości pt. "Jan Paweł II w słowach i obrazach". W przeglądzie udział wzięło 10 placówek oświatowo- wychowawczych w tym również SOSzW w Działoszynie.
10.X.2014r w MGOK-u w Działoszynie odbyło się uroczyste podsumowanie i zakończenie Przeglądu, na którym zostały wręczone dyplomy dla uczestników. Reprezentantami naszej szkoły, którzy wykonali prace plastyczne są: Katarzyna Kiedos, Gabriela Łakoma oraz Marcin Kapa